DOMMERTILMELDING til Örebrocupen Innebandy 2020

DOMARANMÄLAN / INTRESSEANMÄLAN TILL ÖREBROCUPEN 4-6 SEPT. 2020
Välkommen till intresseanmälan att döma Örebrocupen i innebandy 2020!
På grund av coronaviruset covid-19 så vart ju Örebrocupen inställd i våras. Men den kommer nu att spelas 4-6 sept. i ett mindre format. Ungefär en tredjedel av vad det brukar vara när den spelas i april. Detta innebär att cupen inte kommer att behöva lika många domare som vanligt. Örebro/Västmanlandsdomare prioriteras i första hand att bli uttagna och döma.
P.g.a. nuvarande situation med coronaviruset så kommer vissa restriktioner att råda under cupen. Vi återkommer med mer information om detta.

Viktiga datum:
5 augusti - Anmälan öppnar
23 augusti - Anmälan stänger. Uttagningar sker löpande under anmälningstiden.
24 augusti - Beslut om vilka som dömer.
30 augusti – Domarschemat senast klart. Vi hoppas på tidigare!
4 september - Cupstart
6 september – Cupslut! Lämna domarkvittenser till domaransvarig!
9 september senast - Inlämning av kvitton skickas till domaransvarig på domareorebrocupen@gmail.com
27 september – Sista/senaste dagen för arrangör att betala ut arvode.
Kan komma tidigare.

Allmän information:
Fyll i formuläret nedan! Bankinformation är viktig så att vi har den från början. Det hjälper oss att kunna betala arvodet eventuellt en kortare tid efter utförd cup.
Bocka i vad du dömer som högst i seriespelet i ditt distrikt.

Logi: Om du behöver logi så kryssar ni i rutan.
Tryck sist på "Skicka in anmälan"

Logga in i Cupmanager som domare.
Här kan du bestämma vilken person som ni vill döma tillsammans med MEN den personen måste först ha anmält sig, annars kommer inte personens namn upp när du ska skriva namnet i rutan.
När man är inloggad kan man redigera informationen eller meddela oss. Det är även här man ser schemat så det är viktigt att ni kommer ihåg koden.

Det som ingår under helgen
Alla måltider
Logi (till er som behöver, sängar och/madrasser Örebro SK U klubbstuga)
Fikabiljetter får ni på plats av hallansvarig. Fem fikabiljetter per domare.
Måltider lunch och middag äts på närmsta skola som cupen har öppet för lag och domare.
Frukost får vi se hur vi gör med! Antingen blir det på klubbstugan eller på respektive närmaste skola som serverar frukost i närheten där ni dömer.



Ersättning
Domararvodet är enligt Svensk Innebandyförbunds tariffer.
200 kr/match (2x15 min.) för förenings/distrikts/förbundsdomare

Milersättning
Ni får ta ut reseersättning på 18,50 kr/milen om ni bor i en annan ort, men bara tur och retur och vi har satt en maxgräns på 750 kr/PAR. Så för långväga domare är det viktigt att ni samåker till Örebro.

Vi betalar ingen reseersättning för transporter inom Örebro!

Domaransvarig är Berndt Svärd och ni når honom på domareorebrocupen@gmail.com om ni har några funderingar!

Du er logget ind som {{loggedInAs}}
Dine oplysninger er hentet!
Det ser ud til, at du har brugt CUPMANAGER FØR.
HVIS DU ØNSKER, KAN VI fetch your information automatically
You've used CupManager before
log in HENTE DIN INFORMATION AUTOMATISK

Gentag din e-mail-adresse

Du er logget ind som {{loggedInAs}}
Dine oplysninger er hentet!

KONTAKT INFORMATION


Bank detaljer

Du skal indtaste dine bankoplysninger. Disse bruger vi til at kunne betale din erstatning.

Vælg land først

ANDET


Contract

Læs teksten nedenfor, og marker afkrydsningsfeltet for at indikere, at du accepterer betingelserne.

Läs igenom avtalet, och godkänn det sedan nedan. Detta krävs att du godkänner för att du skall kunna gå vidare med din anmälan.
All förtäring av alkohol är förbjuden. Vi förtäring av alkohol blir man direkt hemskickad och man är inte välkommen tillbaka.

Ni har ansvar för ert schema och ni ansvarar för att hålla koll på det och komma i tid till era matcher. Förbrukas detta kan åtgärder vidtas.

Ni har ansvar att meddela om ni kommer att vara borta någon dag. Detta måste vara meddelat 5 veckor före cupstart. Annars blir man borttagen om man inte har giltiga skäl.

Personoplysninger

Hvis turneringen ønsker det, har de tilladelse til at vise mit navn offentligt, for eksempel for at andre dommere skal vælge mig som partner eller i turneringsplanen.

Når du har sendt din registrering, kan du vælge partner och tilføje din tilgængelighed. select referee partners and .